суботу, 8 грудня 2012 р.

Рефлексія Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме усвідомити те, наскільки важливі уміння правильно ставити запитання. І важливі вони не тільки для мене, як вчителя, а й для моїх учнів, адже це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки базовими знаннями учнів та їх життєвим досвідом. Я погоджуюсь із основною тезою щодо того, що сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів важливі при проектуванні та реалізації навчального процесу, який орієнтується насамперед на навчальні потреби учнів. Особисто для мене зміст модуля був корисним, бо я отримала нагоду переконатись в тому, що я спроможна виконувати завдання по підтримці моїх учнів, планувати таку підтримку, і сподіваюсь, що зможу повною мірою врахувати ці моменти при плануванні проекту. В цьому модулі я спробувала знайти відповіді на запитання: чи можу я належним чином спрямувати самостійну роботу учнів і чи можна навчити робити їх це самостійно. Для мене значною проблемою видається врахування різних освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх видається неможливим, бо це практично індивідуальна робота з кожним, що вимагає значних часових витрат, які я не можу собі дозволити. Разом з тим, зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар